مام جمعه یزد در دیدار با قالیباف:سوابق شما نشان می دهد که حرکتتان برای حفظ اسلام و انقلاب است
سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی

گزارش لحظه به لحظه
امام جمعه يزد خطاب به قاليباف گفت:سوابق کاری شما در شهرداری و همچنین اقدامات شما را در تاسیس خانه های قرآنی و مساجد دیده ام. احساس می کنم اگر شرایط محقق شود، حرکت بزرگی خواهید داشت.
شفاف: محمد باقر قالیباف امروز صبح وارد شهر یزد شد و مورد استقبال چشمگیر مردم این شهر قرار گرفت. مردم با شعار «قالیباف رزمنده رئیس جمهور آینده»، «مالک اشتر علی فدایی سید علی» از وی استقبال کردند.مردم یزد در ابتدای ورود قالیباف به شهرشان، بر گردن وی شال ترمه که از لباس‌های محلی یزد است، انداختند.
 
قالیباف پس از ورود به یزد به سمت گلزار شهدای یزد رفت تا مثل همیشه در سفرهای استانی خود ابتدا به مقام والای شهدا ادای احترام کند.

وی بر مزار سرداران شهید سید محمد ابراهیمی سریزدی و حسن دشتی از فرماندهان تیپ الغدیر یزد حاضر شد و سپس بر مزار شهید محمد منتظر القائم فرمانده شهید سپاه یزد در صحرای طبس و برادران شهید سید محمد و سید رضا پاک نژاد از شهدای حادثه هفتم تیر رفت. قالیباف همچنین بر سر مزار شهیدان  حمید قصیری، محمد علی دانش مقدم،سید جعفر میر جلیلی و عباس فتحی نژاد حاضر شد و به آنها ادای احترام کرد.

سردار مهدی فرهنگ دوست مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد و جمعی از رزمندگان و خانواده‌های شهدا قالیباف را در گلزار شهدا همراهی می کردند.


قالیباف از مسئولان محلی درباره مزار شهید جعفراده فرمانده  تیپ الغدیر یزد پرس و جو کرد و به ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت. قالیباف پس از حضور در قطعه شهدای گمنام، گلزار شهدا را به سوی دفتر امام جمعه یزد ترک کرد.




امام جمعه یزد: سوابق شما نشان می دهد که هدف و مبدا حرکت شما برای حفظ اسلام و انقلاب بوده است

محمد باقر قالیباف به دیدار آیت‌الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یزد رفت و با ایشان دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار، آیت‌الله ناصری ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زینب کبری(س) گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران وظیفه سنگینی بر دوش همه ماست و ان‌شاءالله خدا در این مسیر به شما توفیق دهد. نکته ای که حتما شما هم به آن توجه دارید، این است چنین مسئولیت‌هایی یک امانت الهی است. در نظام جمهوری اسلامی هر کس وارد صحنه می‌شود، باید هدف اصلی‌اش اسلام و انقلاب باشد. در کشور ما مهم‌ترین مسئولیت حفظ اسلام و انقلاب است.حاکمان نیز باید بر همین مبنا حرکت کنند.
 
وی گفت: من شما را از مدت‌ها قبل می‌شناسم؛ چه در دوره دفاع مقدس و حضور درجبهه ها و چه فعالیت‌هایی که بعد از آن داشته اید. هدف و مبدا حرکت شما نیز برای حفظ اسلام و انقلاب بوده است. انشاءالله اگر خداوند اراده فرمود و مردم توجه کردند، باز هم برنامه شما بر این باشد که از حمایت کنندگان اسلام باشید و کمال الهی و رسیدن به خدا را به عنوان هدف اصلی خلقت بشر در نظر داشته باشید.
 
آیت‌الله ناصری تاکید کرد: در دنیا هم باید بتوانیم اسلام و مسلمین را به این سمت و سو بکشانیم. این هدفی است که امام زمان(عج) نیز برای تحقق آن می آید. امروز اقتصاد موضوع مهی است و برخی آقایان به عنوان موضوع اصلی از آن یاد می‌کنند، اما باید مراقب باشیم که اقتصاد ما را از فرهنگ و اعتقادات مردم غافل نکند.
 
وی با اشاره به سوابق قالیباف در انجام فعالیت‌های دینی گفت: سوابق کاری شما در شهرداری و همچنین اقدامات شما را در تاسیس خانه های قرآنی و مساجد دیده ام. احساس می کنم اگر شرایط محقق شود، حرکت بزرگی خواهید داشت و تحول بزرگ فرهنگی، اقتصادی و همچنین حرکت زیر ساختی برای تحول درآموزش و پرورش و فرهنگ صورت می گیرد تا فرزندان جامعه ما از ابتدا مومن، متعهد، عالم و فکور بار بیایند.

وی در پایان گفت: انشاءالله موفق باشید و خداوند نیز به شما توفیق دهد تا زمینه فراهم شود و بتوانید این کارها را انجام دهید.
در ادامه این دیدار قالیاف گفت: همه تلاش ما این است تا یک زندگی رحمانی به عنوان زندگی مد نظر اسلام وجود داشته باشد. قصد اصلی نظام اسلامی تعالی انسان‌هاست و مسائل معیشتی و اقتصادی وسیله محسوب می‌شود. اگر نتوانیم نیازهای اولیه جامعه را با یک تدبیر درست حل کنیم دچار مشکل خواهیم شد.
 
قالیباف افزود:  واقعیت آن است که کشور ما دارای منابع اقتصادی و انسانی مناسبی است و امید می رود بتوانیم با تدبیر مناسب و مدیریت صحیح به این منابع جهت دهی کنیم. آن وقت می‌توانیم کمک شایانی به مردم کرده و زمینه زیست مومنانه را فراهم کنیم.
 
قالیباف در پایان گفت: اگر فقر و تنگدستی در جامعه وجود داشته باشد، آسیب های اجتماعی و مشکلات بزرگ به وجود می‌آید . در چند سال اخیر برنامه ما این بود که شهرداری را از سازمان خدماتی به نهادی اجتماعی و فرهنگی تبدیل کنیم، با این هدف که بستری برای عبادت خدا از سوی مردم فراهم شود. ان‌شاءالله با دعای شما و کمک مردم شرایطی برای خدمت بی منت به مردم فراهم شود.


محمدباقر قالیباف پس از ديدار با امام جمعه شهر يزد با حضور در آسایشگاه جانبازان ثامن‌الائمه اين شهر با جمعی از جانبازان قطع نخاعی ویلچری و تنفسی دوران دفاع مقدس دیدار کرد.

در بدو ورود قالیباف به آسایشگاه جانبازان یزد، محمدعلی پورباقری، جانباز قطع نخاعی در عملیات بیت‌المقدس به استقبال قالیباف آمد و با وی به گفت‌وگو پرداخت.

قالیباف در جریان این بازدید با جمعی از جانبازان عملیات کربلای پنج، عملیات بیت‌المقدس آزادسازی خرمشهر و همچنین یکی از همرزمان شهید صیاد شیرازی دیدار کرد. وی همچنین در جریان روند رسیدگی به درمان جانبازان و همچنین چگونگی توسعه آسایشگاه یزد و پیگیری ادامه تحصیل جانبازان قرار گرفت.

قالیباف همچنین از نحوه رسیدگی به تأمین داروهای موردنیاز جانبازان و اعزام آنان به خارج از کشور پرس‌و‌جو کرد. وي سپس پای درددل جانبازان دفاع مقدس نشست و درباره آخرین روند اجرایی شدن قانون جدید رسیدگی به وضعیت آزادگان و جانبازان در فضایي صمیمانه با آنها گفت‌وگو کرد.

دقايقي پيش دكتر قاليباف با استقبال شهروندان يزد و با شعار «صل الله محمد، ياور رهبر آمد» وارد مسجد حظيره شد و قرار است تا دقايقي ديگر در جمع پرشور اقشار مختلف شهر يزد سخنراني كند.

 در هنگام ورود قاليباف به مسجد حظيره حاضران شعارهاي «صل علي محمد سردار ملي آمد»، «صلي علي محمد، ناجي ملت آمد»، «فداي ولايت، خدا نگهدار تو»، «فدايي سيدعلي، به شهر ما خوش آمدي» و... سر دادند و از وي استقبال كردند.

دست‌نوشته‌هايي نيز در دستان جوانان و اقشار مختلف شركت‌كننده در مراسم ديده مي‌شود. روي برخي از پلاكاردها نوشته شده: «حمايت از ولايت در عمل است نه صحبت»، «اندكي صبر سحر نزديك است»، «سردار باكفايتي، تو از تبار ملتي»، «نسل علي اكبريم، فدائي رهبريم»، «مالك اشتر علي فدايي سيدعلي»، «صلي علي محمد، مرد عمل خوش آمد»، «جهاد ادامه دارد»، «ما آماده‌ايم يا الله، حاج باقر بسم‌الله»، «مي‌شود با تو دل به دريا زد» و «اميد فردا قاليباف».

 همچنين سربندهاي لبيك يا خامنه‌اي، صاحب‌الزمان(عج) و يا مهدي(عج) نيز بر پيشاني جمعي از جوانان شركت‌كننده در اين مراسم بسته شده است. پرچم ايران نيز در دستان جمعي از شركت‌كنندگان در مراسم ديده مي‌شود. درضمن در سالروز وفات حضرت زينب(س) در آغاز مراسم يكي از مداحان به مرثيه‌سرايي پرداخت.


زارع‌زاده، نماينده مردم ابركوه، نيلريز و بافق دقايقي پيش در جايگاه سخنراني قرار گرفت و به قاليباف خيرمقدم گفت.

وي با اشاره به سوابق و عملكرد قاليباف تاكيد كرد: امروز هركس گذري به تهران داشته باشد، قوام، سرعت و ساماندهي بسيار مؤثر و تحكيم شده را در پايتخت مشاهده مي‌كند و مردم تهران رضايت بسياري زيادي از ‌اين سردار دلاور و سرباز ولايت دارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:, :: 11:38 :: نويسنده : ذوالفقاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 178
بازدید کل : 55632
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1